Obecny kryzys wywołany koronawirusem wyraźnie pokazuje, że serwis na miejscu nie jest zawsze możliwy. Jednakże praca nie może czekać. Serwis zdalny znajduje rozwiązania: Z okularami rozszerzonej rzeczywistości – Smart Service Kit.
Innowacyjna obsługa poprzez zdalne wsparcie
Nowy Smart Service Kit firmy WIKA jest oparty na Microsoft Hololens 2, okularach rozszerzonej rzeczywistości, które wzbogacają nasze postrzegalne środowisko o elementy świata wirtualnego. Po założeniu okularów w polu widzenia użytkownika pojawia się wirtualny interfejs użytkownika. Obsługuje się go intuicyjnie za pomocą ruchów ręki. Aby móc korzystać ze wszystkich funkcji okularów w dowolnym miejscu i czasie, do zestawu dołączono router, który zapewnia stabilne połączenie z Internetem dzięki podwójnemu slotowi na kartę SIM. Obecnie Hololens jest wykorzystywany w WEgrid Solutions głównie do demonstracji usług i produktów.
Odpowiedni również do szkoleń
Osoby, które założą okulary, mogą korzystać z wirtualnego pokoju spotkań za pośrednictwem Remote Assist i w ten sposób uzyskać wsparcie ekspertów z różnych obszarów specjalistycznych. Pole widzenia jest wspólne i można je teraz wspólnie oglądać w celu wypracowania rozwiązania. Ponadto eksperci mają możliwość zaznaczania obszarów w polu widzenia użytkownika lub pokazywania danych takich jak dokumenty i rysunki. Dzięki temu Smart Service Kit nadaje się również do szkoleń produktowych oraz audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
Smart Service Kit redukuje koszty
Okulary umożliwiają bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy, ponieważ nie ma potrzeby podróżowania, a osoby podłączone mogą natychmiast wrócić do innych zajęć. Usługa ta jest więc ekonomicznie uzasadnionym rozwiązaniem, zwłaszcza w czasach koronawirusa. Smart Service Kit może być również wykorzystany w przyszłych projektach. Już dziś istnieją aplikacje, które umożliwiają stworzenie wirtualnych instrukcji pracy. Użytkownik jest prowadzony krok po kroku przez zadania za pomocą instrukcji, hologramów i innych informacji.
Uwaga
Więcej informacji na temat naszych produktów dostępnych jest na naszej stronie internetowej WIKA. W przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.